Skip to main content
Beantwoord

Wana Gogo

  • April 12, 2016
  • 1 reactie
  • 374 Bekeken

Ik heb einde vorige maand (26/3 denk ik) Wana Gogo geactiveerd op mijn ProximusTV.
Op mijn meest recente factuur moet ik al een deel van de prijs van het abonnement vooraf betalen. Het is gratis gedurende de eerste maand (26/4) en voor de resterende dagen moet ik nog een stukje abonnement betalen.
Dit kan ik begrijpen, maar gisteren deactiveer ik Wana Gogo omdat ik na deze gratis proefperiode en de paar betalende dagen in april het abonnement niet meer wil verlengen. Ondanks het feit dat ik betaald heb voor toegang tot einde 04/2016 heb ik nu geen toegang meer.
Ik wilde het abonnement enkel deactiveren, zodat dit niet hernieuwd zou worden de volgende maand.
Kan dit terug opengesteld worden tot einde 04/2016?

Met dank.

Beste antwoord door Wim

Kan dit terug opengesteld worden tot einde 04/2016?
Met dank.

Dag Maikel,
ja dat kan, maar daarvoor bel je best eventjes naar de klantendienst op 0800 22 800. Dat zal het snelst gaan.
Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 12, 2016
Kan dit terug opengesteld worden tot einde 04/2016?
Met dank.

Dag Maikel,
ja dat kan, maar daarvoor bel je best eventjes naar de klantendienst op 0800 22 800. Dat zal het snelst gaan.
Groeten,
Wim