Skip to main content
Beantwoord

Vraag tot betaling

  • April 2, 2016
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

Net e-mail ontvangen dat domiciliering niet is doorgegaan. Maar we hebben daarvoor geen opdracht. Er wordtwel gevraagd om direct 101,50€ te betalen. Heeft er nog iemand dit meegemaakt? Hoe reageer je hier op?

Beste antwoord door Elsa

Pas op! het zal om een fraudeuse phishing mail gaan die de laatste tijd rondgestuurd worden.
Zeker niet op reageren.
Als je toch twijfelt, beter bellen naar de klantendienst 0800 22 800 als je wil 100% zeker zijn.
Lees ook eens wat er hier staat
-> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/phisingmail-doet-terug-de-ronde-opgepast-34083
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • April 2, 2016
Pas op! het zal om een fraudeuse phishing mail gaan die de laatste tijd rondgestuurd worden.
Zeker niet op reageren.
Als je toch twijfelt, beter bellen naar de klantendienst 0800 22 800 als je wil 100% zeker zijn.
Lees ook eens wat er hier staat
-> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/phisingmail-doet-terug-de-ronde-opgepast-34083

Was inderdaad zo een mail. Direct verwijderd zonder iets aan te klikken. Hopelijk is iedereen even alert. Bedankt voor de info!

patrick
  • Motivator
  • April 3, 2016
Zeker er niet op in gaan. Gewoon gaan naar je MyProximus en daar zie je wat je moet betalen of nog betalen.
PX zal nooit een mail sturen om een betaling te eisen


su6