Vraag installatie BBox met extra switch?
Hallo
De situatie is als volgt. Er moest een nieuwe internetlijn komen. Nu had ik een switch 24 poorts en een firewall aangeschaft. En er moest dus nog enkel een BBox komen.
nu zijn ze overlaatst bij mij een BBox komen plaatsen maar nu is daar een switch (speedtouch met 4 LAN poorten) bij geïnstalleerd. Dus er gaat nu een kabel van de BBox naar de speedtouch switch en vervolgens van de speedtouch switch naar mijn WAN van mijn firewall en dan vervolgens naar mijn 24 poorts switch. Maar om welke reden hebben ze die extra switch daar geplaatst? Doet die iets extra qua functionaliteit? (naar mijn mening is dat een overbodig iets...?)
Als ik mijn laptop rechtstreeks op de LAN steek van de BBox wil ik proberen inloggen om deze in bridge te plaatsen zodat ik mijn WAN ip op mijn WAN poort krijg van mijn firewall. Maar nu is dit wachtwoord beveiligd terwijl op andere BBox dat ik al geweten heb kon je daar zelf in inloggen en enkele instellingen wijzigen.
Kan er iemand mij zeggen wat het verschil in deze installatie is?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.