Skip to main content

Verlies verbinding

  • April 4, 2011
  • 2 reacties
  • 561 Bekeken

Beste,

De laatste week heb ik al meerdere malen vastgesteld dat ik tijdens het surfen opeens verbinding met het internet verlies. Belgacomtv werkt nog perfect maar er is geen internetconnectie (@ symbool valt weg).

De enige oplossing is modem herstarten, deze morgen zelfs 2x moeten herstarten.

Enig idee wat dit kan zijn?

fc502116

Alvast bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • April 4, 2011
Eens me de technische helpsdesk bellen en een lijncheck laten uitvoeren denk ik. 0800 22700 tot 22.00 uur bereikbaar.

  • April 4, 2011
Beste SpArkLeS,

Wij hebben uw lijn gemeten en wij vinden geen problemen. Om de 36uur krijgt u van ons een nieuw IP-adres. Dit gebeurt bij u telkens rond 6u30 en 18u30. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit de verbrekingen dat u ziet.

U kan dit aanpassen door uw modem op een andere tijdstip(die u beter ligt) te herstarten.

Met vriendelijke groeten,

Eva.