Skip to main content

Van tarief veranderd sinds november, nog geen factuur ontvangen

  • January 13, 2014
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken


Hallo,


Ik heb sinds november smart 15, had eerst een mobile company-abonnement. Wanneer krijg ik mijn eerste factuur? Ik heb nog steeds niets ontvangen. In mijn e-services kan ik ook niet mijn gsm-nr aanpassen, want het nr dat erin staat, klopt niet meer.





Alvast bedankt!


mvg,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • January 13, 2014
Beste, kan u aub even het gsm nummer en de klantenrekening nummer meedelen? Dan kijk ik het even voor u na. Mvg, Eva.

  • January 14, 2014
Beste, de 2 door u opgegeven gsm nummers staan op 2 apparte klantenrekening nummers. Het adres is ondertussen aangepast naar het correcte, en de duplicaten werden aangevraagd en zullen binnen de 10 werkdagen in uw bus vallen. Mvg, Eva.