Skip to main content

upgrade van 30mbit naar 50 weer naar 30

• July 30, 2013
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

een paar maanden geleden is bij belgacom en scarlet de internetsnelheid geupgrade van 30mbit naar 50mbit. daar heb ikzelf maar 3dagen van kunnen genieten omdat er daarna een probleem met onze bbox was en die vervangen is geweest. nu had men mij verzekerd dat ik even op het oude 30mbit profiel zou terugvallen maar dat ik daarna ook naar 50 zou gaan. we zijn nu3maanden verder en ik heb nog steeds 30mbit (max) download enig idee waarom of wat ik er aan kan doen? dank
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• July 30, 2013
Hallo Bart,

Bij het vervangen van de modem zal de lijn inderdaad automatisch naar het beginprofiel van de lijn worden gezet en opnieuw worden gemonitord gedurende een bepaalde periode.
Als er geen problemen worden gevonden, wordt de lijn in normale omstandigheden binnen de maand terug verhoogd.
Indien dit voor jou nog niet gebeurd is en je langer wacht, stuur me dan maar gerust je gegevens door (klantnummer of telefoonnummer) zodat ik even kan controleren hoever het staat.
Let op, ik kan dit enkel controleren indien je een rechtstreekse klant bent van Belgacom (en niet van Scarlet).

Met vriendelijke groeten,

Eva

• July 30, 2013
Elsa,

In principe kan elke operator va nde technsiche dienst zien of DLM al dan niet actief staat op de lijn, maar het klopt dat men geen manuele ingrepen kan doen.

Met vriendelijke groeten,
Eva