Voor de eerste keer in mijn 40 jaar als klant bij Belgacom, ben ik wel ontgoocheld in de respons van de help desk. Ik had me een nieuwe JVC Led TV aangekocht. Toen ik de afstandsbediening universeel wou maken lukte dat niet, noch met de ene, noch met de andere methode. Ik heb ZEVEN maal met de Belgacom help desk gebeld, en steeds gaf men me nieuwe codes om te proberen. In totaal heb ik meer dan 80 codes proberen in te voeren, en ik denk dat mijn toetsen 1 en 3 bijna versleten zijn. Ik heb JVC gecontacteerd, Vanden Borre geschreven, me redelijk boos gemaakt, alles zonder resultaat. Dan heb ik het zelf uitgevonden, en het is heel eenvoudig: je volgt gewoon de instructies om een Home Cinema universeel te maken, op deze link van Belgacom:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14986/~/hoe-kan-ik-mijn-homecinema-set-bedienen-met-de-belgacom-tv-afstandsbediening%3F
Misschien geef ik hiermee een tip aan de jongens van de help desk, zodat ze kunnen vermijden dat andere klanten derzelfde frustraties oplopen zoals ik.
Wat denkt Eva hiervan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.