Skip to main content

Uitzetten TV replay

  • October 9, 2014
  • 8 reacties
  • 1649 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Hallo,


Hoe kan ik TV replay uitzetten. Heb hem even geprobeerd maar wil het niet hebben.


Kan het met de groene knop niet uitzetten. Moet ik nu hiervoor gaan bellen?




Wij hebben storing op de TV . op meerdere zenders allemaal blokjes TV en slecht beeld.


Dank u




Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 9, 2014
Die TV replay kan je supprimeren via My Proximus ( de vroegere e-services) en ook via je TV decoder.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 9, 2014
Dank u. Ga het proberen. Waarbij kan ik dit vinden zie het niet staan.


Bij de app TV staat het niet.


Dank u

Elsa
  • October 9, 2014
sommige zaken werken niet altijd even goed in 'My Proximus' , of mankeren als dit het geval is kan je het laten doen door


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


je kan ook opzeggen via ► dit formulier


via My¨Proximus => TV => op je lijnnummer klikken => Opties



Elsa
  • October 9, 2014

Wij hebben storing op de TV . op meerdere zenders allemaal blokjes TV en slecht beeld.



is je decoder verbonden met een utp netwerkkabel of met iets draadloos


surf eens naar ► bij decoder problemen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 9, 2014
Dank je wel voor jullie antwoord. Wacht nu op een antwoord van de medewerker.



sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 9, 2014
Die storingen hebben zeker niks te maken met TV replay. Dat is trouwens een betalende optie die je moet bestellen. 3€ voor TV replay (enkel terugspoelen is mogelijk) en 7€ voor TV replay + (waarmee je wél kunt doorspoelen). Je kunt dat maandelkjks opzeggen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 10, 2014
Dank je wel. Ik heb via de telefoon kunnen afmelden. In My proximus kon ik niets vinden op de tv ook niet.


Maar het is opgelost. En dinsdag komen ze de decoder 's om ruilen. En instaleren kosteloos.


Hopen dat nu dan de problemen verholpen zijn. Want ik enkele jaren al meerdere decoder's


Fijn weekend. En jullie weer bedankt voor de goeie support



Elsa
  • October 10, 2014
Dat is heel graag gedaan.