Skip to main content

TV overalat

• December 14, 2013
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik had gisteren telefonisch kontakt met een medewerker.

Hij vertelde mij dat ik mij best zou aboneren op TV overal. Hij ging dat in orde maken. Maar nu...wat is de volgende stap.

Moet ik nu eerst een exe downloaden of moet ik een nummer invullen om TV te kunnen kijken op mij PC ?

Ik heb ook nog een andere vraag. IK heb namelijk 2 Belgacom decoders (één gehuurd, één gekocht)

Thuis kijken is geen probleem. Kan ik met de 2e decoder TV kijken op grote afstand (bv aan zee) ?

Marcel Verbraeken 037758290

m.verbraeken@skynet.be
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 14, 2013

Je moet gewoon naar de website http://sphinx.skynet.be/tv-overal/live-tv" target="_blank gaan en daar inloggen met je login en paswoord van je E-services. Je zult wel de laatste versie van Silverlight (Microsoft) moeten downloaden. Je kunt daar dan ook de TV-gids raadplegen en eventueel nPVR-opnames plannen.

Je kunt vlgs. mij je 2e decoder aan zee gebruiken als je ook daar een TV-abonnement hebt met lijnnummer. Bij eerste gebruik met die decoder dan op die lijn geregisteerd en geïnstalleerd worden. Daarna is het best hem daar terug van je lijn te laten halen en terug op je thuislijn te installeren. Het kan zijn dat hij ook nog op je thuislijn geregisteerd is blijven staan.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 14, 2013

Ja Elsa, dat is een beetje een grijze zone hé. Soms doen ze dat, soms moet je het extra-vragen, soms moet je niets doen..