Skip to main content

te laat betaald, OK, kan gebeuren, maar wat nu?

  • August 17, 2012
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

/files/6091eff81a/nogmaareenkeer.PNG 1120x495
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 18, 2012
Heeft werkelijk niemand een idee hoe ik terug geactiveerd geraak?

  • Rising star
  • August 18, 2012
Als ze je betaling binnnenhebben en verwerkt (2- 3 werkdagen), wordt je door het systeem in een batch geplaatst.

Doorlopen van die batch duurt 2 - 24 uur, dan staat de internetaccount terug open, soms is herstart van de modem wel

nodig om direct een nieuwe connectie te starten, de BBOX zelf neemt er zijn tijd voor.


Facturatiedienst is in het weekend gesloten, maar je kan via telefoon wel via een computerstem horen of je betaling binnen is of niet

(080022800 / Optie 1 facturatie / ... )