Skip to main content
Beantwoord

swipebox

  • February 29, 2016
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

carlos5
hallo! heb een vraagje over mijn swipebox. heb soms problemen dat het beeld niet gelijk loopt met het geluid dan moet ik mijn swipebox terug uit mijn decorder nemen en dan werkt alles weer vlot. de meeste problemen is op tv één hd heeft er som iemand een oplossing?

Beste antwoord door PeterVH

Hallo Carlos5,

Dit was inderdaad een gekend probleem, maar het zou moeten opgelost zijn na de laatste update.

Kan u even kijken welke versie van de software uw Swipebox heeft?

P.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • February 29, 2016
probeer eens de decoder 5 seconden zonder spanning te zetten en dan laten heropstarten

PeterVH
  • Apprentice
  • Antwoord
  • March 14, 2016
Hallo Carlos5,

Dit was inderdaad een gekend probleem, maar het zou moeten opgelost zijn na de laatste update.

Kan u even kijken welke versie van de software uw Swipebox heeft?

P.

  • Apprentice
  • March 14, 2016
Hallo PeterVH,

Hoe kan je die software versie opvragen ?

Tip: Allerlei gekende problemen zouden hier op het forum, in één of ander Onderwerp, toch een plaatsje mogen krijgen.

PeterVH
  • Apprentice
  • March 14, 2016
Dat kan zo:

Menu > Settings > System > About Proximus SwipeBox > Build number

P.