beste,
ik heb de laatste dagen af en toe last van geluidsproblemen, ik heb dit reeds gehad bij afspelen netwerkopname, afspelen van een opname op harde schijf en ook bij live tv kijken.
het probleem lost zich na 30 à 60 seconden zelf op. bij het afspelen van een opname zal het ook verdwenen zijn na een pauze/hervatten opdracht. het probleem zit niet in de opname zelf, want hetzelfde stuk zal een volgende keer wel correct afspelen.
dit probleem heeft zich bij mij voor het eerst voorgedaan een tweetal weken geleden, eigenlijk nadat de decoder (V3) werd geüpdate met de nieuwste firmwaren (rel5.reno.myrioi--31), maar of dat er iets mee te zien heeft weet ik niet
beschrijving probleem: geluid begint te schokken/haperen - het is op die momenten niet meer begrijpbaar wat er gezegd wordt, om dit beter te beschrijven onderstaande media geupload (het geluid is vrij stil, hopelijk is het duidelijk genoeg)
stukje audio
stukje video
wat ik mij in de eerste plaats afvraag, zijn er nog mensen die dergelijk fenomenen ervaren?
mvg
soms geluidsproblemen, geluid begint te haperen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.