Skip to main content

Slechte Decoder

  • November 16, 2010
  • 3 reacties
  • 556 Bekeken

Beste,

We hebben nu toch al enige tijd belgacom-tv en hebben al heel veel last gehad met onze decoder. Ik lees hier altijd de raad dat je je decoder moet herstarten maar ik denk dat het niet de bedoeling kan zijn hem telkens te herstarten wanneer we tv hebben gekeken. Hij heeft namelijk veel verschillende problemen. De ene keer wil hij niet opnemen, de andere keer kunnen we niet van zender verwisselen maar het vaakst kunnen we hem gewoon niet afzetten. Kan er hier iets aan gedaan worden ?

Mvg,

Hannes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 16, 2010
Bel eens met 0800 22 700 met de vraag tot omwisseling decoder. Bereikbaar elke dag tot 22u.

  • November 18, 2010
Beste Hannes,

Zoals Mansho al aanhaalt is uw decoder mogelijk stuk. Als die geen 2 jaar oud is kan die gratis worden omgeruild, gehuurde decoders kunnen altijd worden omgeruild. U kan de helpdesk contacteren voor een storings- of omruilnummer (080022700).

Vriendelijke groet,

Eva

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 18, 2010
Ik had Mansho's raad opgevolgd en bij deze is de decoder omgeruild geweest.

Bedankt voor jullie hulp,

Mvg,

Hannes