Ik stel vast als ik mijn opnamens wil bekijken dat dit niet gaat krijg altijd de melding serverfout;
Opnemen doet hij wel maar bekijken gaat niet,heb gisteren wel een nieuwe bbox 3 aangesloten kan dit de oorzaak zijn?
Beantwoord
serverfout
Beste antwoord door Marleen
Hallo,
Heb je het al eens geprobeerd met de decoder eventjes zonder spanning te zetten of een reset? Dikwijls is dat voldoende.
Hoe is je decoder verbonden met je modem? Met een kabel of PLC's enz. Als het met PLC's is kan het wel zijn dat je die na de installatie van je b-box opnieuw moet synchroniseren.
Als dat allemaal geen verbetering brengt, de hele installatie procedure van de b-box en daarna je decoder eens herhalen.
MVG
Heb je het al eens geprobeerd met de decoder eventjes zonder spanning te zetten of een reset? Dikwijls is dat voldoende.
Hoe is je decoder verbonden met je modem? Met een kabel of PLC's enz. Als het met PLC's is kan het wel zijn dat je die na de installatie van je b-box opnieuw moet synchroniseren.
Als dat allemaal geen verbetering brengt, de hele installatie procedure van de b-box en daarna je decoder eens herhalen.
MVG
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.