Skip to main content

Serie opname bij Vitaya Storm der Liebe werkt niet.

  • October 21, 2015
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Goedenavond,


Wij nemen de serie storm der liebe op als serie. Maar nu merk ik dat het niet gaat.


En sinds kort ook . Opname aan het bekijken. Een opname start kan ik niet verder kijken.


Wat kan ik doen ?


Vannacht zet ik de decoder uit.


Groet, Frwi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • October 21, 2015

En sinds kort ook . Opname aan het bekijken. Een opname start kan ik niet verder kijken



Ik denk dat dit iets met de nieuwe interface iets te maken heeft omdat er dit nog gemeld hebben.




Maar je zou toch kunnen proberen van factory reset te doen of het al dan niet helpt => FactoryResetDec


Ter info: Als je een twitter account hebt ga je vlugger antwoord krijgen daar -> https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 21, 2015
Dank je Elsa,

cel
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • October 22, 2015
Geachte,


Dit probleem bestaat al jaren! Regelmatig gebeurd het dat we een opgenomen programma willen bekijken. Je klikt het aan, het start op maar springt onmiddellijk terug af. De enige oplossing is decoder afzetten met knop vanachter en een reset doen! Dan kunnen we zien wat opgenomen is. Opgelet! het zijn alleen programma's die bij jullie zijn opgenomen, op jullie servers! De andere die opgenomen zijn op de decoder werken prima! Ik dacht, ik wacht tot die grote update van oktober en dan zal ik reageren. En ondervind nog altijd dat probleem. Denk toch niet dat het de bedoeling is dat je telkens de decoder moet resetten. Zo zal hij sneller stuk gaan!

Elsa
  • October 22, 2015
Het probleem ligt hem niet alleen bij de decoder software alleen, maar enfin hoe dan ook inderdaad ze zouden dit toch moeten kunnen oplossen gelijk waar het probleem zit .


Vorlopig kan ik je een verkorte methode als tip meegeven, door de netwerkkabel even uit te trekken op je decoder die verbonden is met de bbox direct of via draadloze opstelling, zo moet je minder lang wachten tot de decoder heropstart, probeer dit eens, tot de definitieve oplossing komt ;-)

cel
Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • October 22, 2015
Bedankt voor de tip, ik heb dit ook bij e service gemeld. Dus wacht ik op een echte oplossing! Begrijp niet goed dat het al jaren aansleept...


verdrietig

Elsa
  • October 22, 2015
Daar zullen het nog vele anderen met je eens zijn :-))


Blijkbaar is een niet zo simpel op te lossen probleem ! maar daarvoor ken ik ook niet alle details om er deftig te kunnen over oordelen, alleen maar aankaarten !

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 22, 2015
Hoop dat het normaal weer gaat werken. Vanmorgen alles opgestart en of het werkt.


Wel een opname staat 10 keer klaar voor opgenomen te worden. Vanmorgen gebeld en trok de verkeerde stekker eruit. Dan denk je ze bellen wel even terug. Dus niet.

Elsa
  • October 23, 2015
En...worden ze nu opgenomen?


Is dit op je v5 decoder met nieuwe interface of op je v4 dat je dit voor hebt.