Skip to main content
Beantwoord

Samsung met abonnement

  • April 7, 2016
  • 2 reacties
  • 390 Bekeken

Ik heb de Samsung A3 2016 besteld voor 50€ met een smart 20 abonnement. Deze is ondertussen al bij dynalogic maar de afspraak moet nog gemaakt worden. Vandaag zie ik dat je nu de Samsung A5 2016 voor dezelfde prijs kan krijgen.
Weet iemand of ik dit kan veranderen?

Beste antwoord door sadina99

We hebben het probeerd maar het was helaas niet mogelijk.

Toch bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • April 7, 2016
Dag Sadina,

Het snelst zal je antwoord krijgen op je vraag indien je rechtstreeks de klantendienst belt via 0800 22 800.
http://support.nl.proximus.be/app/contact
Hou alvast je klantengegevens bij de hand.

Succes! Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • April 7, 2016
We hebben het probeerd maar het was helaas niet mogelijk.

Toch bedankt!