Skip to main content

Samsung Galaxy S5 mini

• December 29, 2014
  • 8 reacties
  • 130 Bekeken

op mijn S5 mini heb ik nu 3G netwerk, waarom heb ik geen 4G netwerk ? Zou dit kunnen omwille van oudere simkaart ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • December 29, 2014
Dat zou inderdaad kunnen stuur eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

je kan die in ieder geval gratis laten omruilen (indien dit nodig lijkt) voor een nieuwe in een Proximus centrum

• December 30, 2014
Beste Dimitri, 3G/4G netwerk hangt af van de regio waar je je bevindt. Mvg Nathalie

Elsa
  • December 30, 2014
Ik veronderstel dat Dimitri dit niet alleen op één plaats geprobeerd heeft.

Ik heb toch al van de medewerkers gelezen dat ze hun oude kaart moesten vervangen en het dan wel lukte !?

• Auteur
  • Apprentice
  • December 30, 2014
Ik woon in Ronse en mijn vrouw heeft met haar S4 mini wel 4G netwerk...

Elsa
  • December 30, 2014
ofwel staat G4 niet geactiveerd voor je simkaart

• Auteur
  • Apprentice
  • December 30, 2014
heb ondertussen al mijn moed eens bij elkaar geraapt en dankzij google 🙂 toch gevonden 🙂 was instelling 🙂 toch bedankt voor de reacties!

Elsa
  • December 30, 2014
Altijd best van eerst eens te googelen, zelf deze die hier op het forum een antwoord geven op een probleem hebben meestal ook het antwoord op googel gevonden knipoog

Elsa
  • December 30, 2014
ter info: je kan ook altijd op de site van proximus een kijkje nemen om de instellingen van toestellen terug te vinden, surf naar ►toestellen