Skip to main content

Reactie betreffende betwiste factuur

• October 12, 2012
  • 0 reacties
  • 245 Bekeken

In augustus heb ik een aangetekend schrijven verstuurd betreffende betwisting van een factuur door mobiel internetverbruik. Mijn brief was in 2 delen: enerzijds het verbruik in België, anderzijds het verbuik in het buitenland.

Voor het verbuik in België heb ik inmiddels een creditnota toegekend gekregen bij mijn factuur van half september. Voor het verbruik in het buitenland (uiteraard het grootste gedeelte) blijf ik in het ongewisse. Ik zou graag een reactie krijgen van Proximus als mijn betwisting volgens hen niet terecht zou zijn. Ik heb het betwiste gedeelte niet betaald, want als ik zou betalen, zeggen de kleine lettertjes dat ik ook de dienst aanvaard en begin dan maar eens te betwisten. Ik kreeg echter een sms met mijn openstaand saldo vandaag en het blijkt dat dit betwiste bedrag gewoon bij openstaand saldo gerekend wordt.

Dus belde ik naar de klantendienst vandaag, met quasi de exacte uitleg die ik hierboven geef. Ik wil graag weten of de brief helemaal afgehandeld is, of ik nog een reactie zal krijgen want dat ik niet van plan ben zomaar te betalen. Ik kreeg te horen dat er reeds creditnota's opgemaakt werden (ja, dat heb ik zelf ook gezegd), men vergiste zich tussen bedragen van facturen en bedragen die ik betaald heb... Uiteindelijk werd de lijn plots afgesloten toen de medewerker zei dat ik niet duidelijk was of het nu over internetverbruik in België of het buitenland ging. Men had misschien beter eens degelijk geluisterd naar mijn uitleg.

Mijn openstaand saldo bedraagt mijn laatste factuur + het bedrag waarvoor ik nog op reactie wacht betreffende de betwisting dus het plaatje klopt volledig. Ik wil gewoon weten of ik nog een reactie zal krijgen van Proximus want ik betaal niet voor dingen zonder een uitleg!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.