Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app

  • January 8, 2019
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik krijg mijn proximus tv app niet ingelogd met mijn gegevens. Deze zeggen dat de gegevens fout zijn. Wat denk ik niet zo is. Iemand hier nog problemen mee?

Beste antwoord door ThierryW

Hey Tom, ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groetjes Thierry
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 8, 2019
hi

Kan je ons hiervoor via prive je login en klantennr doorgeven ?
dan kijken we di voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan

  • New user
  • January 9, 2019
Beste,
Ik kan ook niet inloggen op de app. Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan Proximus tv account. Is wel zichtbaar in mijn producten.

Mvg,
Tom

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 9, 2019
Hey Tom, ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groetjes Thierry

  • New user
  • January 10, 2019
Dank u ThierryW het werkt!

Mvg,
Tom