Kan iemand helpen aub, helpdesk kon (wilde?) niet helpen, nu meneer was ook niet bepaald hulpvaardig, maar soit. Ik ben technisch niet echt een genie, maar nu ook weer geen uil.
Ik schets de situatie:
Ik heb een professioneel e-mail adres te Singapore (caroline@bedrijfsnaam.com.sg), de e-mailserver staat ook ginds te Singapore. Ik gebruik Microsoft Outlook.
We wonen nu terug in België na +/- 3 jaar Singapore, en behou dus dat com.sg e-mail adres. Begin augustus bestellen we een pack bij Belgacom, waaronder ook internet. Alles loopt goed: tv, mobiel, internet ... e-mails binnenhalen is geen probleem, maar versturen lukt niet.
Een week ofzo geleden belde ik al met Belgacom helpdesk, en een vriendelijke juffrouw suggereerde om Singapore te contacteren om alles te laten checken, soms zou communicatie tssn 2 servers niet vlot lopen ... zoiets in de aard. Zo gezegd zo gedaan, alles gecheckt en ginds vindt men geen problemen.
Dus wat doe ik vandaag, opnieuw met de helpdesk bellen (die peut nam al op met een zware zucht en zuchtte nog zwaarder na mn eerste uitleg) om te uiteindelijk te horen dat ze me niet kunnen helpen. Ik heb volgende vragen gesteld, en die meneer kon me er dus niet mee verder helpen.
1. We hebben, beroepshalve, al veel gereisd, en nog nooit waren er problemen met het ontvangen/verzenden van e-mails. Bestemmingen gaande van Singapore naar Bangkok naar Polen, zowel in appartementen, luchthavens en hotels. Nooit enig probleem, tot nu dus met Belgacom. Ik vroeg hem, hoe kan dat > antwoord; weet ik niet mevrouw.
2. Zijn advies: herinstalleer uw Outlook mevrouw, ik stel daarop de vraag: maar enfin, het lukt op elke andere plaats en ook met andere Belgische providers, maar niet met Belgacom, hoe kan er dan een fout zijn in de software van Outlook? Antwoord; weet ik niet mevrouw.
3. Zijn 2e advies: bekijk uw instellingen ... euh ja okay is al gebeurd een week geleden, en wat is het nut als ik wel kan verzenden met andere Belgische provider, maar niet thuis met Belgacom? Antwoord; weet ik niet mevrouw.
Deze mevrouw weet het dus zelf ook niet, en krijgt heel graag goed advies van de community :-)
Ik dacht dat het zo simpel was als internet aan en hop we zijn vertrokken, helaas pindakaas ...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.