Beantwoord
Probleem om te sms'en
Onlangs heb ik een Samsung Galaxy A3 gekocht. Bij een eerste test lukte het om één sms te sturen, sindsdien kan ik er enkel nog ontvangen. Ik heb het toestel al uit- en weer aangezet, zonder succes. Ik heb dan de sim-kaart in een ander toestel gestoken en ook hier lukte het niet. Conclusie: probleem ligt bij de sim-kaart. Ik ben dus een nieuwe gaan halen, maar ook met die nieuwe lukt het niet om een sms te versturen. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Beste antwoord door degreef
Marlies,
Bedankt voor je reactie. Ik had de kaarten al in andere toestellen geplaatst en dat lukte ook niet. Ondertussen ben ik nogmaals langs geweest in de proximus store en na veel proberen is het probleem opgelost geraakt. Ze hebben het nummer van de SMS centrale eens gewist en opnieuw ingevoerd. Sindsdien geen problemen meer.
Bedankt voor je reactie. Ik had de kaarten al in andere toestellen geplaatst en dat lukte ook niet. Ondertussen ben ik nogmaals langs geweest in de proximus store en na veel proberen is het probleem opgelost geraakt. Ze hebben het nummer van de SMS centrale eens gewist en opnieuw ingevoerd. Sindsdien geen problemen meer.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.