Skip to main content
Beantwoord

Premium club: punten raadplegen lukt niet

  • March 7, 2016
  • 8 reacties
  • 430 Bekeken

Hallo,

Al enkele weken werkt de link van mijn Premium club in MyProximus niet meer.
Telkens ik op ''Mijn punten raadplegen' klik, krijg ik de melding:


Oops!

Because of a technical outage we can not display this service. Please try again later.


Dit is echter nu al weken zo, dus ik vroeg me af wanneer dit opgelost wordt?
Mijn klantnummer= 485631216

Beste antwoord door Wim

Sophie,

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • March 7, 2016
Met welke browser werk je? Anders eens een andere browser proberen.

À propos, klantnummer nooit vermelden op het forum, enkel in een privé bericht.

  • Auteur
  • Rookie
  • March 8, 2016
Nee, in een andere browser werkt het ook niet.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 8, 2016
Als er echt niets anders lukt, neem dan eens contact op met het gratis nummer 1910.
Heb je soms de MyProximus app op je smartphone, dan kan je ook daar je premiumpunten inruilen.
PS: Soms helpt het ook met het verwijderen van cookies, het uitzetten van van addblockers, privacy tools enz.

  • Auteur
  • Rookie
  • March 8, 2016
Heb het probleem op verschillende pc's, dus ik denk dat het aan de link ligt, en het probleem niet pc-gebonden is.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 8, 2016
Dan kan je het toch beter eens proberen via het nummer 1910, of via de klantendienst, dan kunnen die je instellingen eens nakijken.

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • March 8, 2016
Dag Sophie,

Kunt u via een privébericht aan het Proximus team de volgende gegevens bezorgen : uw klantnr., my proximus login, e-mailadres, gsm nr.

Ik zal het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Mvg,

Jos

  • Auteur
  • Rookie
  • March 8, 2016
Dag Sophie,

Kunt u via een privébericht aan het Proximus team de volgende gegevens bezorgen : uw klantnr., my proximus login, e-mailadres, gsm nr.

Ik zal het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Mvg,

Jos


En hoe stuur ik jou een privébericht?
Wanneer ik op je naam klik, krijg ik geen optie om een bericht te verzenden, hoewel de optie in mijn instellingen wel aanstaat.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 8, 2016
Sophie,

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,
Wim