Skip to main content

Passie xxx

  • December 10, 2014
  • 9 reacties
  • 2141 Bekeken

Wat is er al de ganse week mis? Steeds de boodschap technische problemen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

  • December 10, 2014
Dag Bart,

kan je ons via privé bericht je vaste lijnnr of klantennummer bezorgen?

In elk geval is er pas vanaf 22u uitzending op deze zender, maar hier lijkt het momenteel wel ok.

MVG,

Wim

  • December 10, 2014
Dag Bart,

ik heb dit probleem door gestuurd naar de betrokken dienst, we contacteren u wanneer we meer weten.

MVG,

Wim

  • Apprentice
  • December 12, 2014
Amaai !!! Hierop wordt snel gereageerd door 'Onze medewerkers'

  • New user
  • December 12, 2014
Kan je nu al niet meer wachten tot vanavond Bart?Ja ik kan je nog enkele midellen aan de hand doen als je wi,.moest je niet zolang kunnen wachten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 4, 2015
En sinds twee dagen is het beeld 'bevroren' op deze zender

Elsa
  • January 4, 2015
helpt het als je decoder eens reboot door de netstekker 10 seconden uit te trekken en dan terugsteken om te laten opstarten.


anders terug melden aan ▬► http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blank

  • New user
  • January 9, 2015
ik ben even aan het nadenken.

  • New user
  • January 9, 2015
misschien de chauffage aanzetten.Dan ontvriest dat beeld wel eens.smiley

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • January 9, 2015
Hij moet besparen op de verwarming, het is crisis voor iedereen hé! lach


Hij zal iets anders moeten doen om dat beeld te ontvriezen, misschien met zo'n ontvries product die men voor auto's gebruikt.duivel