Skip to main content

Packet loss

  • January 30, 2016
  • 8 reacties
  • 456 Bekeken

Beste,

ik heb problemen met mijn game server in London door een packet loss bij Belgacom. Hierbij de resultaten van WinMrt.

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| dsldevice.lan - 0 | 582 | 582 | 0 | 0 | 17 | 0 |

| 1.96-243-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be - 0 | 582 | 582 | 15 | 20 | 46 | 20 |

| lag-79-100.iarmar3.isp.belgacom.be - 16 | 582 | 490 | 16 | 21 | 39 | 22 |

| 91.183.246.180 - 87 | 582 | 77 | 20 | 25 | 235 | 22 |

| 83.217.238.85 - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 44 | 29 |

| ae-1.r00.londen10.uk.bb.gin.ntt.net - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 40 | 28 |

|NTTEIPNOC-0.a00.londen03.uk.ra.gin.ntt.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 36 | 282 | 33 |

| lon-tel-01c.voxility.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 34 | 73 | 34 |

| lon-tel-01sw.voxility.net - 0 | 582 | 582 | 31 | 33 | 47 | 34 |

| xe-0-2-8.rt0.thn.bandwidth.co.uk - 0 | 582 | 582 | 27 | 29 | 76 | 30 |

| xe-1-1-2.rt0.cr.bandwidth.co.uk - 0 | 582 | 582 | 28 | 30 | 45 | 30 |

| 10ge-xe-0-1-1.ldn.uk.fragnet.net - 0 | 582 | 582 | 18 | 30 | 41 | 30 |

| 185.16.85.22 - 0 | 581 | 581 | 22 | 29 | 40 | 30 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

zoals je kan zien verlies ik op volgend ip adress 87% van mijn data packet 91.183.246.180

kunnen jullie dit oplossen??

mvg,

Marc
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 1, 2016
FWIW ... = VWHWI
Ik zou maar eens proberen te zien of "tracert" u dezelfde waarden oplevert ...
https://support.microsoft.com/en-us/kb/314868

Heeft u vertrouwen in het prog WinMRT ?
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/3oc41d/game_lag_issues_including_winmtr_links/

edit: bent u zeker dat het 87% (+ 16% ! ?) is en niet gewoon 87 paketten zoals een gebruikelijke aanduiding is ? Met beide verliezen in % is uw lijn nagenoeg morsdood ..

  • Auteur
  • Rookie
  • February 2, 2016
Tracert geeft volgend resultaat op lijn 4 ( request timed out ) duidelijk dat het bij Belgacom ligt eh

Elsa
  • February 2, 2016
Heb je dit al doorgegeven aan de technische dienst 0800 22 800 of meldt het best eens aan het Het Proximus Team zodat ze dit kunnen doorgeven aan de bevoegde dienst.
ik heb als test ook eens gekeken als ik pakket verlies heb naar je game server maar van hieruit is alles ok, volgt natuurlijk ook een andere weg (routers)

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 2, 2016
Als het laatste IP adres uw destinatie is ... dit heb ik juist gelopen ... duidelijk een andere route dan de uwe ?


Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • February 2, 2016
Pinging ...


  • Auteur
  • Rookie
  • February 4, 2016
Nu reeds 3 maal technische dienst gecontacteerd en steeds de zelfde vragen ( stuur dit eens door, probeer dit eens, enz... ) maar een oplossing heb ik nog niet gekregen.
m.a.w mijn probleem blijft bestaan. Wat kan ik nu nog doen ? Test-aankoop inschakelen of overstappen naar Telenet ????

mvg,

Marc

Elsa
  • February 4, 2016
Dit heeft belgacom vroeger ook al moeten oplossen want in het oud forum heeft dit probleem ook meerdere keren opgedoken en werd dan toch ook opgelost door belgacom dus zou Proximus het toch moeten kunnen oplossen !

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 4, 2016
Dag Marc,

kan je een tracert uitvoeren en hier pasten? kan je ook eens pingen zoals regulus heeft gedaan? Kan je me ook eens je vaste lijn nummer of klanten nummer bezorgen? Dan meet ik je lijn uit.

MVG,

Wim