Hallo
Ik heb een gsm abonnement van proximus. Namelijk generation MTV. Nu zou ik willen overstappen naar generation connect maar er staat op mijn factuur dat het abonnement loopt tot 23/08/2012. Ik heb geweest naar het Belgacom center en daar verwezen me door naar de klantendienst. Nu ik heb daarnaar gebeld en kreeg iemand aan de lijn die gebrekkig nederlands sprak en zij dat ik niet kan overstappen tenzij dat ik een opzegvergoeding betaal. Nu ik vraag hoeveel mij dit zou kosten en ze zegt dat dit mij 3 x 17 euro zal kosten wat waarschijnlijk 3 x 20 euro zal zijn want haar tarief zal waarschijnlijk zonder BTW zijn. Maar dit is eigenlijk gewoon mijn abonnementskosten die ik nog moet betalen als ik het tarief zou volgen.
Nu mijn vraag is of dit wel klopt? Ik dacht dat er geen opzegtermijnen meer waren. Ik had dit hier eens horen vallen op het forum.
Kan je niet op voorhand zeggen dat je wil overschakelen op generation connect en dat dit op die datum automatisch gebeurt? Nu ik vraag mij ook af zal ik dan niet nog een maand dat abonement aan mijn been hebben na 23/08 als ik dit niet op die dag laat omzetten?
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.