Ik vraag 2 weken geleden een nieuw contract aan (Bizz smart Team 20). De persoon aan de lijn zegt dat het in orde is.
Na een paar dagen een sms "uw data abonnement is overschreden - 10MB". Nochtans zit in dat abo 500MB.
Dus, ik bel. "Geen probleem meneer, we passen dat aan."
2 dagen later terug een SMS... Uw 10 MB is overschreden met 10MB. Dus, ik bel terug.
Persoon zegt dat het nu in orde is. Maar vandaag terug een SMS...
Ik bel terug. De mevrouw aan de lijn legt de lijn af, volgens haar omdat ik te boos reageerde. Ik zei nochtans alleen "nu moet het wel in orde zijn, of ik ga op een ander".
Dus, ik bel terug. Ik wil mijn contract opzeggen, want op deze site http://www.eccbelgie.be/herziening-van-de-belgische-wet-op-de-bescherming-van-de-consument-s57311.htm staat 14 dagen bedenktijd. Dat kan niet zonder kosten zegt ze... De volledige kost van alle abo's onder contract tot einde contract, wat dus nu opeens 23/4/2014 is...
Ik heb dan maar nog eens laten aanpassen, maar eigenlijk wil ik gewoon bij Proximus (na bijna 15 Jaar) weg... Zulke behandeling hoef ik niet te pikken. Hoe zit dit nu? Mijn vorig contract was verlopen in februari 2012, en ik heb gebeld ergens rond 19/4 om mijn nieuw abonnement af te spreken, en deze week al heel de week aan't proberen om dit probleem op te lossen.
Het stomme is, ik was nog aan't twijfelen om naar Telenet te gaan... Ik had het beter direct gedaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.