Skip to main content

Ons bedrijf zit al een maand zonder een maand zonder telefoon, digitale TV en het internet werkt...

• February 22, 2014
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Overgang naar Snow, er werden reeds 3 werkorders aangevraagd door SNOW bij Belgacom voor activering telefoon en TV op onze telefoonlijn. Geen enkele wordt uitgevoerd door Belgacom. We zitten al een maand te wachten achter TV en telefoon.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• February 24, 2014
Hallo pca,
Ik vrees dat ik je niet kan helpen, ik noch de andere Belgacomdiensten kunnen niet rechtstreeks op jouw vraag tussenkomen in geval van problemen met de oplevering van een Snow-lijn (of van een andere provider, voor de volledigheid).
Je enige aanspreekpunt in deze is sowieso Snow, welke normaal gezien toch interne contacten hebben bij Belgacom om dit aan te kaarten.
Met vriendelijke groeten,
Eva

• February 24, 2014
Hallo pca,
Ik begrijp je frustratie, maar dit zijn nu eenmaal de opgelegde regels door het BIPT. Jij hebt een contract met Snow, en Snow heeft een contract met Belgacom. Bij deze problemen dient je provider het nodige te doen via de door hen gekende kanalen. De technische en commerciële diensten van Belgacom die jij kan bereiken kunnen geen aanpassingen of interventies doen op lijnen en abonnementen van een andere provider.
De ombudsman kan inderdaad een hulp zijn, en deze zal normaal gezien ook je provider contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva