nog maar net klant en al DIK SPIJT hiervan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wij zijn sinds sinds 31/12/2011 klant bij belgacom voor telefoon,internet,tv en 2 gsm (mtv generation) ons werd door een zeer vriendelijke mevrouw een tv beloofd netjes ingeschreven op de site een bevestiging gekregen dat we op de hoogte gebracht zullen worden indien onze tv in het dichtsbijzijnde kiala punt was, tarara nog niets gehoord komt die tv er alsnog ??? zoniet welke compensatie tegen miskregen info ???????maar het ergste vanal is het volgende :
-onze gsm's en vaste telefoon zijn afgesloten wegens onbetaalde factuur , onbetaalde factuur ????? het enige dat we liggen hebben is een factuur die tegen 05/03/2012 moet betaald worden mijns inzien zijn wij toch nog geen 05/03/2012???!!!???? nu na wa speurwerk want dit moet je toch zelf doen want geen telefoon wil zeggen geen klantendienst meer kunnen bereiken aja hoe kan je dan iets vragen ??????? zie ik lang geleden (meer dan 6jaar) was ik klant bij proximus toen woonde ik op een ander adres , bij het aansluiten bij belgacom nu heb ik direct geantwoord op hun mail dat het niet dat adres was maar een ander (heb bewijs nog liggen) maar wat zie ik nu dat ze de eerste facturen naar daar hebben gestuurd wetende dat de instalateur naar hier geweest is begrijp wie begrijpen kan nu moraal van verhaal die facturen hebben wij nooit ontvangen dus niet kunnen betalen en toch worden we afgesloten is hun euro dan niet gevallen dat ze een nu een ander adres hebben gebruikt ik begrijp dit niet , ik hoop dat dit vlug inorde komt tuurlijk al verschillende mails gestuurd via contact pagina want ja bellen kunnen we niet 2 gsm en vaste telefoon afgesloten maar nog geen reactie gehad .
heb al al dik spijt van onze overstap na 10 jaar bij andere operator
En Eva kun je dit verklaren ?????????
en hoelang duurd het eer men mij mails zal beantwoorden en eer men alles terug activeerd want tes is toch maar kwestie van een muisklikje ?????!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.