Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe update

  • February 21, 2016
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Dag ieder,

Ik wil een opgenomen programma ,60 dagen ,op onbeberkt zetten ,

maar vind in het menu de bibliotheek niet.

Kan iemand mij helpen.

Besten dank

PATOE

Beste antwoord door Elsa

Voor de V5 / V5 compact als volgt:
op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK
dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"
Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • February 21, 2016
Voor de V5 / V5 compact als volgt:
op PVR knop drukken van je afstandsbediening -> opnames -> OK
dan daar je opname kiezen en op OK drukken en de optie "langer termijn bewaren"
Als je deze menu niet hebt wil dit zeggen dat je de nieuwe interface software nog niet op je decoder hebt

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2016
Dag Elsa,

Bedankt voor de uitleg,
Ik was niet op de hoogte dat er een nieuwe proximus tv update aan het uitrollen is.
Waar kan ik daar iets over vinden ?

Gtjes

Patoe

Elsa
  • February 21, 2016
bijvoorbeeld hier op het forum:
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-6110116-software-op-decoder-v5-020216-33757
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/nte-miniv5-6110116-software-op-decoder-v5-compact-280116-33689
-> https://nl.forum.proximus.be/tv-dagelijks-gebruik-tips-tricks-8/proximustv-huidige-status-bugfixes-toekomstige-features-33534

Je kan altijd eens proberen met een factory reset te doen op je decoder of je de nieuwe NTE interface software kunt binnen krijgen
Hoe je een factory reset uitvoert vindt je hier -> klik hier

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2016
Bedankt Elsa

gtjes

patoe

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2016
Bedankt

gtjes

patoe

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 21, 2016
Beste Elsa,
Ik heb het geprobeerd te resetten,
Hij laat de softare.
Ik krijg steeds telivisie op aa vraag mijn opname. Enz
Is dat normaal dat ik in Londerzeel de nieuwe update nog niet heb?
Moet ik geen contact nemen met Proximus
PATOE

fa839825

Elsa
  • February 21, 2016
Dat kan inderdaad goed zijn dat ze de nieuwe software nog niet uitgerold hebben, het gebeurt in golven,
je kan altijd eens bellen naar de helpdesk en daar eens informeren
0800 22 800 (7/7 tot 22u)