Gisteren op 22/12/2014 ben ik met mijn GSM van Proximus overgestapt van telenet naar Proximus.
Hierbij samen met de Formule Smart+ 15. Hierbij heb ik dan Thuis op Wifi verbinding de App MyProximus gedownload voor je verbruik te kunnnen opvolgen. Verbinding gemaakt via het netwerk om de app te laten verefieren. en dan gewoon wat op pagina's gesurft. Gisterenavond kijk ik in MyProximus merk ik op dat ik al een verbruik heb van 9,19 € en waarvan 0,66Mb op internet on GSM ACCESS. => -Verbruik sprak toen van 10/12/2014 tot 22/12/2014
Al gebeld naar de klantendienst meer doorgestuurd een interne nota aangemaakt dus geen dossier en nu maar hopen dat het in orde komt. heb nu al geen vertrouwen meer in proximus eerlijk gezegd naar facturatie.
Nieuwe klant en fouten in aanrekening
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.