Skip to main content

Nieuwe GSM, krediet = 0,00?

• June 12, 2012
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo, proximus/belgacom

Ik heb een nieuwe GSM gekregen en mijn sim-kaart ingestopt. En gewoon ingelogt met pin. De volgende dag stond er geen kredit meer op. Terwijl er nog 11 euro en een beetje op stond. Ik ben proximus pay and go. Wat bleek is dat die GSM de internetinstellingen had opgevraagd en de hele nacht met de android server heeft gepingt. Ik weet dat ik in principe verantwoordelijk ben voor die fout. Maar ik ben maar een simpel studentje die die GSM maar af en toe gebruik (en moet herladen omdat anders mijn kaar vervalt :)).

Maar kunnen jullie niet iets regelen. De datum dat het geld afhing is de nacht van vrijdag 8 juni. Mijn gsm nummer is "+32474314098".

Met vriendelijke groeten Thomas.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • June 16, 2012
Kan er geantwoord worden of het mogelijk is dat ik dat geld terug kan krijgen. Ik zou graag kijken voor te herladen. Maar aangezien ik niet zeker weet of ik iets terug krijg wacht ik nog.

Met vriendelijke groeten Thomas.

• Apprentice
  • June 20, 2012
Ik was reeds 10 jaar een tevreden pay&go klant maar helaas kan ik niet meer zeggen dat ik dat nu nog ben. Reeds voor de 2de maal in een maand tijd is de volledige belwaarde wat op mijn gsm stond plots verdwenen. De nieuwe belwaarde was ook in een mum van tijd verdwenen. De eerste keer was men bij de klantendienst nog bereid om te helpen en vandaag heb ik terug contact opgenomen met de klantendienst en vond ik geen gehoor. Men liet uitschijnen dat het mijn eigen fout zou zijn, dat er connectie zou gemaakt zijn met internet terwijl ik geen gebruik maak van internet op mijn gsm. In mijn ogen is dit pure oplichterij. Moet het verlies van het voetbalcontract dan echt gecompenseerd worden op de kap van de andere klanten. Misschien mijn licht maar eens gaan opsteken bij andere providers en bij Test aankoop...