Mijn vrouw werkt met posten en wij hebben "Net Gemist" zodat zij als ze thuis komt de programma's van één kan herbekijken. Gisteren kon ze helemaal niks kijken. Ik heb al geprobeerd om "Thuis" op te nemen zodat ze dit zeker kan kijken, maar iedere keer als ik dit opneem(met 5 minuten op voorhand en 20 minuten erna), speelt een ander programma af (dit van ervoor of meestal het programma erna). Nu kon er gisteren helemaal niks gehuurd worden van gisteren. Ik betaal voor "Net gemist" en eigenlijk alle programma's die ik wil zien, kan ik niet kijken. Dit vind ik toch niet normaal! Elke maand erger ik mij over het niet juist leveren van de diensten die jullie beloofd hebben en waar ik ook voor BETAAL. Ik probeer een serie te volgen, maar dat is nogal moeilijk. Wie weet kan ik straks eerst de aflevering van vandaag zien en daarna die van gisteren Of kan ik ze gewoon niet allemaal zien.
Vroeger was ik zeer tevreden over Belgacom, maar met de maand en jaren word ik steeds meer teleurgesteld. De service gaat erop achteruit. Er wordt ook nooit gecompenseerd voor de fouten en ellende. Er wordt steeds de volle pot aangerekend terwijl ge er de tegenoverstaande service niet voor in de plaats terug krijgt. Ik denk dat jullie ook geen service willen bieden aan wanbetalers, dit geldt ook andersom, de betalers willen de beloofde service!
Indien wij er binnen de korste keren geen verandering in zien (de beloofde service leveren ofwel het gemis compenseren) zullen wij genoodzaakt zijn om naar de concurrent te gaan.
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.