Mozaïek
Waarom nemen jullie in vredesnaam het mozaïek-beeld weg? Om even snel een blik te werpen op wat er zoal uitgezonden wordt op het moment, was dit toch ideaal? En om dan via de rode knop naar het kanaal te springen dat iets uitzendt wat je wil zien... toch wel best handig? Of zijn er mensen die alle nummers van alle kanalen van buiten kennen? Als je nu even wil zappen, ben je verplicht om alle zenders 1 voor 1 af te lopen. Met de ellendig traag reagerende afstandsbediening van Belgacom TV is dat een ware nachtmerrie. De gebruiksvriendelijkheid van Belgacom TV is sowieso al miserabel in vergelijking met de vlotte bediening bij Telenet. Maar met deze ingreep wordt het alleen maar erger. Belgacom : jullie zijn dom, dommer, domst!
Dat je vanaf nu 2Be in HD kan ontvangen, daar heb ik persoonlijk trouwens weinig baat bij. Ten eerste kijk ik sowieso nooit naar 2Be. Ten tweede heb ik niet eens een HD-TV (niet iedereen is even rijk).
Er moeten dringend drastische verbeteringen aan Belgacom TV gebeuren, anders kieper ik Belgacom TV, Belgacom Internet èn Belgacom Telefonie binnen de kortste keren gewoon buiten. Ik ben het beu!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.