Hi!
In het weekend is onze Philips Wifi Modem/router kapot gegaan (dit gebeurde natuurlijk vrijdagavond)
Belgacom gebeld en maandag kwam dan ook een installateur langs. Bleek dat er vrijdag een storing op de lijn was zoals het toeval het wil is de modem tegelijkertijd gestorven (is wel heel toevallig, maar soit). Hij heeft het met zijn testmodem geest en het werkte.
De rest van de Philips werkt nog (switch en wifi)
Die installateur (de super vriendelijk was) stelde voor van een B-Box te kopen, maar dat we vrij in onze keuze waren, indien we iets anders willen kopen.
Maar nu denk ik: Iedereen krijgt bij god weet welk abo een gratis modem bij, dus waarom eentje betalen?
Is dat zo? kan ik gewoon de Belgacom shop binnenstappen en een nieuwe modem afhalen? Belgacom TV kunnen we hier niet nemen, dus we waren zo goed als verplicht om Telenet te kiezen als onze TV-provider. We hebben ADSL behouden omdat we er altijd tevreden van waren.
Hebben het 'Favorite'-abo dacht ik.
En nog eentje: waarom kan ik bij ons maar downloaden aan max. 550 kb/sec? We wonen op een steenweg en niet op de boerenbuiten;
Thx voor de feedback!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.