Skip to main content

Mobile internet access volume

• September 16, 2012
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Geachte ik heb ingeschreven op Mobile internet access volume een gratis abbonement, maar ik vindt niet wat ik er mee kan doen. Op internet gaan met mijn gsm dat weet ik maar heb ik een volume ter beschikking of komen er kosten bij als ik internet op gsm. Nergens vindt ik een goed antwoordt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • September 16, 2012

Mobile internet accesstime is een gevaarlijk systeem omdat het per 5 minuten aangerekend wordt, want elke bv. 2 seconden dat GPS je locatie zoekt, of je een mail verstuurt of binnenhaalt, en de verbinding terug verbreekt, krijg je een volledige 5 minuten aangerekend. Beter een Mobile Internet Start (50MB voor 5€) of Comfort (250MB voor 10€) nemen en eventueel aanvullen met het vrij Internet Overal volume (met gratis datasim) uit vaste internetabo's. Om dat vrij (gratis) datavolume op een GSM te kunnen gebruiken, moet je altijd al een Mobile Internet op GSM abonnement hebben om het eraan toe te voegen. Met een gratis datasim kan je dat volume wél gebruiken in een tablet of USB-3G-stick (voor laptop of PC) zonder bijkomend abonnement.