Skip to main content

Mobiel internet op laptop

• October 4, 2013
  • 0 reacties
  • 62 Bekeken

Aangezien ik dus aan zee geen fon bereik heb besloot ik om mijn mobiel internet te gebruiken.Dit mobiel internet zit in mijn pack met activering en installatie gratis en ik zou 500 MB mogen gebruiken. In Portugal doe ik een maand met 1 GB dus ik was er gerust in. Heb men email opgevraagd en nadat ik men pc terug op fabriek instelingen gezet had een antivirus programma gedownload. Als we terug thuis zijn op 30 september kijk ik op mijn e services en zie 41 euro en iets aangerekend staan voor mijn mobiel internet.

Als ik verder kijk zie ik dat ik in september maar een beschikbaar had van 341333 kb en dat ik dit verbruikt heb. Waar is de rest van de 500 MB dan naartoe?

Voor oktober staat wel een beschikbaar op van 500 MB waarvan al 25 kb verbruikt omdat ik wou nazien of ik soms een bericht over het hoofd gezien had.

Over augustus vind ik geen specificatie's.

Blijkbaar kan je in Belgie ook geen verwittiging krijgen als je over je limiet dreigt te gaan.

Aangezien men me via chat met een medewerker geen antwoord kan bekomen omdat ze daar blijkbaar niet over gaan (werd me via chat verteld) hoop ik dat iemand op dit forum hier meer over weet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.