Skip to main content

Mijn producten niet zichtbaar in My Proximus app

  • March 8, 2016
  • 4 reacties
  • 426 Bekeken

Op onze smartphones zijn "Mijn Producten" niet zichtbaar, enkel en alleen "Mijn tariefplan" voor de smartphone in kwestie. Is het normaal? Of moeten we die smartphone ergens aanmelden om de volledige lijst van producten te verkrijgen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 8, 2016
Tja, dat vraag ik me ook af, want ik zie ook alleen maar mijn mobile tariefplan. Ik dacht dat dit kwam doordat ik een Windows Phone had.
Hopelijk kan iemand daar een woordje uitleg over geven.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 8, 2016
Wij hebben ook beiden een Windows Phone, maar als je een app bij de Windows store haalt zou die toch moeten werken op een Windows apparaat.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 8, 2016
Proximus apps werken voor een aantal functies niet zo goed /volledig voor Windows Phone als bij Ios en Android, vrees ik . Ook de Proximus TV app heeft nog niet alle mogelijkheden die je vindt bij de andere.
We kunnen alleen maar hopen dat daar vlug verandering in komt.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 9, 2016
Op onze smartphones zijn "Mijn Producten" niet zichtbaar, enkel en alleen "Mijn tariefplan" voor de smartphone in kwestie. Is het normaal? Of moeten we die smartphone ergens aanmelden om de volledige lijst van producten te verkrijgen?
Maria,

In de MyProximus app is momenteel enkel het mobiele nummer verbonden aan de sim in het toestel zichtbaar. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden naar de andere producten (internet, TV, fix lijn, … ) maar wanneer dit precies zal zijn is nog niet volledig duidelijk. Daar wordt aan gewerkt.

Groeten,
Wim