Skip to main content

Mijn Internet abonnement wijzigen

  • November 28, 2010
  • 10 reacties
  • 3327 Bekeken

/files/ca69a46363/Mijn_Internet_abonnement_wijzigen.jpg 758x461
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 28, 2010
Ja, ik vraag mij ook af waarom je niet kan downgraden van Favorite naar Comfort. Ik had vroeger Internet Go en werd in april automatisch op Favorite gezet (is 10,40 € duurder). Comfort is wél maar 12 Mbps max. i.p.v. 25 Mbps en maar 50 GB volume i.p.v. 100 GB, maar meestal voldoende voor mij.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 28, 2010
Hoe moet ik mijn abonnement dan downgraden?

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • November 28, 2010
Hoe moet ik mijn abonnement dan downgraden?

Dat kan enkel in de belgacomwinkel en telefonisch. Niet via de e-services.

Via de e-services kan je enkel dingen bijbestellen en je abonnement duurder maken, nooit goedkoper in het belang van de klant. . Zéééér klantonvriendelijk vind ik zoiets !!

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • November 28, 2010
favorite = nieuwe naam voor vroegere Go met meer volume en indien de lijn het toelaat een hogere snelheid, niet €10,40 duurder maar €0,90

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 29, 2010
Muisje, bedankt voor uitleg, maar dat beantwoordt nog niet mijn vraag of je kan downgraden van Favorite naar Comfort (is dan wél 10.40 € minder)....

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • November 29, 2010
je kan steeds uw abonnement laten aanpassen naar Comfort of start. Let echter op, sommige packs kunnen enkel met favorit, anderen met Comfort of Favorit. Met internet-start is een pack NIET mogelijk. Dit kan enkel via klantendienst 080022800 of in een Belgacom shop

groeten-muisje

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 29, 2010
Downgraden kan idd niet online. Enkel via klantendienst/BGC shop

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 2, 2010
Bedankt voor de reacties.

heulsen
  • Apprentice
  • December 2, 2010
ik had ook hetzelfde voor de packs internet +telefonie en wou mijn opties verwijderen en werd eerst in de belgacom verwezen naar een0800 nummer en daarna terug naar de winkel verwezen.Een bende onbekwamen.Leer eerst je handel en help dan de mensen.Belgacom kent er nog steeds niets van en het word tijd voor een herstructurering van het personeel en de directie en kaderleden en hogerop, dan zal ik er nog eens over oordelen.

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • December 2, 2010
heulsen,

de klantendienst kan "alle" opties verwijderen of toevoegen. Enkel bij ernstige twijfel omtrent de identiteit van de aanvrager zullen ze deze naar een Belgacom-shop verwijzen.

groeten-muisje