Skip to main content

Met alle respect, Belgacom maar met wiens voeten zijt ge nu eigenlijk aan het rammelen???

  • December 2, 2015
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Heb hier op 27/11 een post geplaatst => http://forum.proximus.be/posts/fdebc206c8 => dezelfde dag antwoord gehad, heen en weer gemaild met mederwerker en sinds vrijdagavond noch taal noch teken.


Reminder gestuurd maandag.


Reminder gestuurd gisteren.


Sta me toe het te zeggen: waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig? Als het de bedoeling is dat ik uitkijk naar een andere operator, dan slagen jullie daar wonderwaarlijk goed in.


Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • December 2, 2015
Sophie, als ik u was dan zou ik via twitter nog eens aan de bel trekken of klacht via online-mail zie hieronder



In afwachting dat je hier een antwoord krijgt op je bericht, kan ik je louter als tip[/b],

mijn ervaring meegeven dat er op twitter heel vlug gereageerd wordt door Proximus

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" style="text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; word-spacing: 0px;" target="_blank <= hier wordt het snelst gereageerd

of nog via:

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" style="text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; word-spacing: 0px;" target="_blank

Ook heb je nog volgende mogelijkheden:

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" style="text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; word-spacing: 0px;" target="_blank

- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" style="text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; word-spacing: 0px; hier, waar je privé gegevens kunt doorsturen.

- en een http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQ0ODUyMTYxNi9zaWQvY2gyQk1yQ20%3D" rel="nofollow" style="text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; word-spacing: 0px; sturen is ook nog mogelijk.

Zo heb je ook een overzicht van de mogelijk aanspreekpunten die op de Proximus site staan.

Indien je een oplossing krijgt via het eender welke weg misschien best in t' kort hier even posten,

zodat andere forumleden er eventueel er ook iets kunnen van opsteken.


  • December 2, 2015
Dag Sophie,
Ik heb hiervoor een dossier met nr. 24096301 opgemaakt en de bevoegde dienst gevraagd dit dringend te behandelen.
Met vriendelijke groeten,
Jos