Skip to main content
Beantwoord

Login TV Overal

  • April 29, 2016
  • 1 reactie
  • 709 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Mijn login van My Proximus werkt op alles maar niet op tv overal.Daar krijg ik steeds melding uw emailadres en/of wachtwoord zijn fout.Ik heb geprobeerd een nieuwe login te maken maar krijg de lettercode niet in gevuld.Kunnen jullie mij helpen.MVG en sorry voor ons laatste contact.

Beste antwoord door ThomasP

Jan, mogelijk zijn je vaste producten (waaronder TV) niet gekoppeld aan je MyProximus login. Wanneer je TV niet gelinkt is met je MyProximus zal de Proximus TV app niet werken. Je kan dit controleren wanneer ingelogd op MyProximus onder het tabblad "Mijn producten". Staat je TV hierbij?
Op deze pagina vind je wat je moet doen om je producten aan elkaar te koppelen op je MyProximus.

Mocht het nog steeds niet lukken stuur even je MyProximus login (gebruikersnaam) en je klantennummer door naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.

1 reactie

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • April 30, 2016
Jan, mogelijk zijn je vaste producten (waaronder TV) niet gekoppeld aan je MyProximus login. Wanneer je TV niet gelinkt is met je MyProximus zal de Proximus TV app niet werken. Je kan dit controleren wanneer ingelogd op MyProximus onder het tabblad "Mijn producten". Staat je TV hierbij?
Op deze pagina vind je wat je moet doen om je producten aan elkaar te koppelen op je MyProximus.

Mocht het nog steeds niet lukken stuur even je MyProximus login (gebruikersnaam) en je klantennummer door naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.