Skip to main content

Kwalijk slechte, intuitieve werking van de e-services site

• May 17, 2012
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Ik ben verschrikkelijk ontevreden over de kwaliteit van de e-services pagina en de wijze waarop ik als "klant" naar mijn services moet klikken. Het menu staat niet waar ik het verwacht en de gewenste service wordt louter toevallig aangetroffen na klikken van meerdere items. Gewoon abominabel, dement, bijna. Blijkbaar is er weer veel geld uitgegeven aan een site zonder rekening te houden met de klant, de uiteindelijke gebruiker. Al die toeters en bellen zijn echt niet nodig, wanneer een simpel, eenvoudig item niet wordt vermeld in de EERSTE menu-lijst die men ziet op het scherm. Ik zou zeggen: Back to the drawing board, Proximussen! Hoe heette uwen baas ook weer? "Bel 'ns"?... What's in the name!Huilen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• Apprentice
  • May 17, 2012
Volledig akkoord, zit hier ook weeral een uur te zoeken. Antwoord via mail op een probleem slaat ook op niets. De beenhouwer in het dorp heeft een betere site ...

Gewoon niet werkbaar.

• May 18, 2012
Beste Peter,

Uw opmerkingen zullen aan de bevoegde personen doorgegeven worden.

U vindt wat meer uitleg ivm de e-Services op :

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/uw-profiel/c/1284,1389,1392,1393

Met vriendelijke groeten,

Eva