Skip to main content

Krijg poorten niet geopend - bbox2

• March 23, 2014
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Beste mensen,

Ik probeer al sinds enkele dagen een Teamspeak 3 server te maken. internet (via localhost en via LAN netwerk werkt perfect) Helaas krijg ik de verbinding extern maar niet in orde. TS3 Server gebruikt de volgende poorten:

UDP Port 9987 inbound

TCP Port 10011 inbound

TCP Port 30033 inbound

Heb de poorten geopend bij LAN Servers op de bbox2 en zelfs mijn pc als DMZ gezet. Windows firewall uitgeschakeld,etc... Niets schijnt te werken. Heb ook geprobeerd de server te draaien vanop een andere pc maar helaas werkte dit ook niet. Om te testen of het niet aan het programma zelf ligt heb ik ook geprobeerd om andere servers te draaien (Ventrilo, Apache http server) maar ook dit werkt niet.

Ik gebruik windows 8 64-bit maar ik vermoed dat het niet aan windows ligt aangezien het op een andere pc met een andere OS ook niet werkt?

Ik ben helemaal ten einde raad nu en hoop dat hier iemand is die mij verder kan helpen.

Vriendelijke groeten,

Dennis

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Elsa
  • March 24, 2014

EDIT: De BBox heeft mijn ip adres toch verandert ook al had ik het op statisch gezet.

mss is er een firmware update gepusht geweest en is daardoor je Ip reservatie verloren gegaan !