Skip to main content

Klanten dienst

  • January 23, 2012
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Goedemiddag,

Ben nu mij schoonzus aan het helpen met in te loggen op E service.

Hang je aan de telefoon voor iets te vragen. Zetten ze je in de wacht ! Zijn ze ineens weg dat is toch niet normaal of wel.

Ben al vanaf 13.30 uur aan het bellen. En ben nog geen stap verder.


Is het zo moeilijk dat ze de gegevens van het e serice kunnen verwijderen.

Nu ben weer terug bij af.

Brrr
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Practitioner
  • January 23, 2012


  • Vier manieren om uw identificatiegegevens voor de e-Services terug te vinden: 1).Via de telefoon (of GSM): bel dan vanaf uw vaste lijn van Belgacom naar 0800 22 263 om ze onmiddellijk te ontvangen. 2).Via de post: bel van gelijk welk nummer naar 0800 22 800 en ontvang uw codes binnen de 3 werkdagen met de post. 3).Op een papieren factuur die niet ouder is dan 4 maanden. 4).Op de welkomstbrief die u hebt ontvangen wanneer u Belgacom-klant geworden bent. (als de brief niet ouder is dan 4 maanden).

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • January 25, 2012
Bedankt Ricy, maar ik weet wel hoe ik de klantendienst kan bereiken.

Zeg dat ze er gewoon weining van weten. Of waar ze met hun gedachten zitten. De klantendienst krijgt van mij een kleine 4