Skip to main content

Kan e-mails niet meer lezen

  • September 11, 2014
  • 17 reacties
  • 744 Bekeken

carooke
Forum|alt.badge.img+1
Ik kan al 4 dagen mijn e-mails niet meer lezen. Als ik wil inloggen, blijft de initialisatie haperen op 90%. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik denk dat Eva slaapt, want ze antwoordt niet op mijn PB. En gezien het nu toch al enkele dagen duurt, zou ik toch graag eens mijn mails willen lezen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

Elsa
  • September 11, 2014
Als je ze leest door te surfen naar https://webmail.skynet.be/ lukt het dan niet

  • Apprentice
  • September 11, 2014
Idem hier!!


Gisteren kon ik er nog af en toe in geraken ..... maar vandaag is het hopeloos!!


Is al geruime tijd dat e-mails lezen via de skynet.be site een zware .... en trage opgave is!! :-(

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • September 11, 2014
@Elsa: nee, ik heb het al op alle mogelijke manieren geprobeerd :)



  • Apprentice
  • September 11, 2014
Beste


heb hetzelfde probleem: Als ik wil inloggen, blijft de initialisatie haperen op 90%.

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • September 11, 2014
Als er inderdaad verschillende mensen zijn die problemen hebben, ligt het in ieder geval al niet aan mijn instellingen. Hopelijk raakt het dan snel opgelost.

Elsa
  • September 11, 2014
inderdaad hier het zelfde:






  • Apprentice
  • September 11, 2014
Beste,


Als je in je browser het volgende typt, geraak je er normaalgezien wel op! .... mij is het allesinds zo gelukt :-)


Je komt dan wel terecht in een vorige (oude) layout van de webmail om in te loggen, maar hij functioneert!!


https://webmail.emp.skynet.be


Hou me op de hoogte als dit dit bij jullie ook werkt.



carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • September 11, 2014
Dag Johan,


bedankt voor de info. Op deze manier werkt het bij mij ook. Het is wel niet de ideale manier als je de nieuwe versie gewoon bent. Maar beter in de tijd terugkeren dan geen mails te kunnen lezen smiley

  • Apprentice
  • September 11, 2014
@carooke


Van die mening ben ik ook!!

Hopelijk worden de problemen snel opgelost.


ja

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • September 11, 2014
Snel? Ik denk dat dat woord niet in het woordenboek van Belgacom staat lach


Maar het raakt vroeg of laat wel opgelost.

  • New user
  • September 11, 2014
En waarom gebruiken jullie dat programma dan als het langs geen kanten werkt,als ik vragen mag?

  • Apprentice
  • September 11, 2014
@Tom: Gebruik deze webtoepassing om mijn mailing vanop afstand te kunnen lezen.


Ik weet of ken geen andere mogelijkheid om dat via een andere weg te doen?

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • September 11, 2014
@Tom: ik gebruik het ook om van op afstand te kunnen lezen en ook daar ik zelf geen computer heb en ik dus geen outlook-account wil installeren voor mij op andermans computer.

Elsa
  • September 11, 2014
Ik laat de skynet mail binnenkomen via gmail

Elsa
  • September 11, 2014
ik heb nog eens geprobeerd met Internet Explorer 11 en blijft hangen bij 90%


maar dan geprobeerd met Firefox en daar werkt het wel mee

  • New user
  • September 11, 2014
Ik gebruik incredimail,en heb daar nooit problemen mee gehad.

Elsa
  • September 11, 2014
Inderdaad ook met de mail client Windows Live Mail heb ik ook nog geen problemen gehad.