Deze avond kwam ik thuis en stelde vast dat ik geen TV noch internet had. Ik het dan contact opgenomen met de helpdesk. Na wat testen zeiden ze dat ik geen signaal binnen kreeg. Ze zullen een technieken zaterdag langs sturen. Dit was voor mij de enige mogelijkheid omdat ik dan thuis ben.
Later op de avond komt de buurman langs om te vragen of ik TV en internet had. Ik zei dat ik dit ook niet had. Het werd ons direct duidelijk. Ze zijn in de straat aan het werken en zullen heel waarschijnlijk de kabel beschadigd hebben. Ik belde terug naar de helpdesk om hun die bijkomende info te geven. Hij kon dit niet noteren daar ik dit zelf niet gezien had dat ze die kabel waarschijnlijk beschadigd hebben.
Ik ben dan maar zelf eens gaan kijken en ja hoor, je ziet de kabel dat hij duidelijk in twee is. Ik nam terug contact op met de helpdesk. Het kwam erop neer dat een technieker moet langs komen om dit vast te stellen. Dus in mijn geval te vroegste zaterdag. Indien ik wou dat er nu ene kwan, zou dit mij 250€ kosten. Kun je dit voorstellen dat ze mij dit aan mij zouden aanrekenen voor hun infrastructuur. Is dit de service van Proximus.
Ik begin al eens na te denken om over te stappen naar de concurrentie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.