heb zondag nog naar de technishe dienst gebeld.en er zat veel release op de lijn zeiden ze.ze hebben dan een technieker gestuurd,en die is dan dinsdagmorgen langs geweest.nu die heeft gewoon waar de lijn binnenkomt,zat de kabel nog in een ander bakje,en die heeft dat ervan tussen haalt en gezegd dat da de reden was.ik vond het wel een beetje raar,aangezien de down en upstream zoveel was.nu ja;dacht ik het zal wel zo zijn,en wat raad je,dinsdagnacht tussen half twee twee uur,terug een onderbreking.nu weet ik het toch niet hoor.grtjes fene
Dankzij de lijntest zijn Belgacom klanten beter geïnformeerd in
geval van problemen en wordt het eenvoudiger om hulp te vinden.
Probeer het zelf via de e-Services (onderdeel “Mijn administratie”)
of via de rechtstreekse link:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myAdministration/mySelfRepair" rel="nofollow
Op dit ogenblik is het niet mogelijk om uw lijn te testen
Tijdens het testen van uw lijn ondervonden we een technisch probleem met onze systemen.
Probeer het later opnieuw.
in ieder geval vind ik het toch maar iets raar,als ik zondag naar de technische dienst belde,heb ik 2 verschillende pers aan de lijn had.de eerste pers zei,de lijn is perfect,de 2de pers zei,er zit veel release op u lijn,ik stuur dinsdagmorgen een technieker,die dan dinsdag geweest is,hetgeen u hierboven in het bericht kan lezen.grtjes fene
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.