Wij hebben onlangs een Comfort contract afgesloten, waarbij de verkoper ons mondeling GARANDEERDE dat we overal van internet gebruik zouden kunnen maken via Belgacom Fon. Dit is voor ons belangrijk gezien we vaak aan zee verblijven. In de Belgacom-winkel in Nieuwpoort wist men ons echter te vertellen dat Belgacom Fon nog vrijwel nergens in Nieuwpoort werkt, dus zagen we ons genoodzaakt om een 3G stick aan te kopen. Kostprijs 50€. Toch niet zo gratis om te beginnen dus...
Nu probeer ik te achterhalen hoeveel volume er inbegrepen is in het Comfort Pack, maar de Belgacom Telecom News van het eerste kwartaal 2012 noch jullie website zijn daar erg duidelijk in. Is er überhaupt een bepaald volume per maand inbegrepen? Ik ben vorige maand nl. amper 3u online geweest (normaal surfgedrag) en toch wordt er al 8,09€ aangerekend. Is het mobiel internet met het Comfort Pack gratis tijdens weekends en op feestdagen?
Belgacom Gratis Internet Overal... sorry, maar dit kunnen jullie op dit moment volgens mij NIET waarmaken, dus misleidende reclame!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.