ik betaal maandelijks huur voor een b-box2-modem die ik "verpicht" heb moeten aankopen...
Toen ik vandaag op de site van Belgacom de mogelijkheden van de verschillende pack's vergeleek viel mijn oog op een klein onooglijk stukje tekst : 'inclusief huur modem'
Het viel mij erg op omdat ik in 2010 door eengladde Belgacom technicus aan huis verpicht werd een nieuwe b-box2-modem aan te kopen om te kunnen genieten van VSDL. Factuur 81,81 euro zonder BTW, te betalen via de normale belgacomdomiciliëring
Aan de hand van die drie woordjes blijkt dus nu dat ik via mijn maandelijkse factuur in feite huur betaal voor een product dat ik door Belgacom zelf heb moeten aankopen.
U kan nu opwerpen : 2010! We zijn ondertussen al wel 3 jaren verder, heb je dit nooit gezien? Neen, dit wordt 'ter goeder trouw zijn' genoemd. Eens te meer blijkt dat je dit niet blindelings mag doen.
Via deze weg wil ik nagaan wat mijn mogelijkheden zijn om deze dubbele aanrekening, dit dubbel onrecht, terug recht te zetten.
Ik kijk uit naar jullie adviezen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.