Heb gisteren een smartphone Nokia Lumia 800 gekocht
en ben er al wat mee bezig geweest om het toestel te leren kennen, maar blijkbaar moet ik nog veel leren.
Van Proximus heb ik al snel 2 sms'jes gekregen met de melding dat ik al 6 uur heb opgebruikt (nochtans misschien maar een uurtje gebruikt)
Na telefoon met helpdesk blijkt dat ik deze morgen al een rekening had van 58 euro !!!!
Ik dacht nochtans dat ik enkel ingelogd was op mijn eigen wifi en dat het dus gratis was
Blijkbaar was dit niet zo en was ik niet ingelogd op wifi
Kan ik het toestel zo instellen dat ik enkel op wifi kan ? (tenzij ik opteer voor andere toegang)
Als ik op instellingen ga, dan op wifi - staat er dat wifi ingeschakeld is
Ook staat er dat fon belgacom open staat
Wie kan me verder helpen met de instelling
Het beste zou zijn dat ik naar de winkel ga, maar kan pas binnen een paar dagen
Hoog oplopende kosten mobiel internet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.