Skip to main content

Het @ - Lampje Op Mijn B Box Modem Valt Continu Uit

  • February 6, 2011
  • 2 reacties
  • 561 Bekeken

Ik zit sinds gisteren met een probleem(pje)

vanaf gisteren valt het @ - Lampje op mijn b box modem (die ik enkele weken terug kocht) continu uit en enige tijd later licht het weer op,

enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn en hoe het kan opgelost worden?

- MVG,

Meldarion
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Practitioner
  • February 6, 2011
Waarschijnlijk verlies je signaal, wat kan komen door slechte binnenbekabeling of buitenlijn die slechter is.

Best eventjes naar Belgacom bellen om een lijntest te doen (0800 22 312 of 0800 22 700)

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 6, 2011
bedankt !

ga ik zodadelijk eens doen